Gwarancja producenta BESTWAY®
Bestway oferuje swoim klientom obsługę posprzedażową, zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego 1999/44/WE oraz z przepisami krajowymi.
Kategoriami objętymi obsługą klienta są: baseny naziemne, spa, profesjonalne pontony, pompy filtrujące, filtry piaskowe i urządzenia elektryczne.
W celu uzyskania informacji o naszych produktach lub aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, prosimy odwiedzić stronę https://www.bestwaycorp.pl/support/index podając wszystkie wymagane dane. Mogą Państwo również, w wyżej wymienionych sprawach, skontaktować się z lokalnym Centrum Obsługi Klienta https://www.bestwaycorp.pl/support.
Prosimy przygotować z wyprzedzeniem następujące dokumenty, aby ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie wniosku:
- paragon;
- zdjęcie wady;
- numer serii produktu.
WAŻNE:
Bestway naprawia lub wymienia TYLKO USZKODZONĄ CZĘŚĆ, A NIE CAŁY ZESTAW.
Bestway zastrzega sobie prawo do możliwości wystąpienia z żądaniem przesłania artykułu w celu przeprowadzenia dodatkowych testów.
Kompletne informacje są niezbędne w celu zapewnienia jak najlepszego wsparcia.
Bestway ponosi odpowiedzialność za wszelkie powinności wynikające z obowiązującego prawa oraz za zobowiązania umowne (na przykład: art. 3,4,5 dyrektywy 1999/44/WE).
Gwarancja Bestway® obejmuje wady produkcyjne odkryte podczas rozpakowywania produktu lub podczas jego użytkowania (w granicach prawidłowego użytkowania) z przestrzeganiem ostrzeżeń i zaleceń podanych w instrukcji obsługi. Niniejsza gwarancja odnosi się wyłącznie do produktów, które nie zostały zmodyfikowane przez strony trzecie. Produkt musi być przechowywany i obsługiwany zgodnie z zaleceniami technicznymi.
W CELU ZAPOZNANIA SIĘ Z NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYMI PYTANIAMI, INSTRUKCJAMI OBSŁUGI, FILMAMI CZY W CELU ZAKUPU CZĘŚCI ZAMIENNYCH PROSIMY O ODWIEDZENIE NASZEJ STRONY OBSŁUGI www.bestwaycorp.pl/support.
FILMY DOSTĘPNE SĄ RÓWNIEŻ NA NASZYM KANALE BESTWAY NA PORTALU YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService .